Olark Recenzia Olark Recenzia

Hodnotil/a Redakce 5nej

Vydáno: 4. 12. 2018

Aktualizováno: 29. 1. 2024

Shrnutí recenze

Olark je rozhodne jedným z najznámejších hráčov na celosvetovom live chatovom trhu. Ich cenová politika je jasná: platíte 17 $ mesačne a pokiaľ chcete nejakú funkciu nad rámec, priplatíte si za ňu zvlášť pomocou rozšírenia zvaných PowerUps.  Jedným z takýchto rozšírení je práve pomerne unikátna funkcia Co-Browsing, kde v reálnom čase môžete zdieľať obrazovku s respondentom, čo sa hodí keď potrebujete pomôcť zákazníkovi s nejakým konkrétnym nastavením. Olarku sa musí nechať, že design chat okna aj administrácia je pomerne moderný a ponúka obstojnú mieru customizácie. Môžete jednak upravovať farby, veľkosť či umiestnenie chat okna a pokiaľ nenájdete potrebné customizácie, môžete si dopomôcť CSS.

Celkové skóre 8.5/10 se skládá z hodnocení všech 31 parametrů:
  • Mesačná tarifa 1 (za 1 operátora)
  • Mesačná tarifa 2 (za 1 operátora)
  • Mesačná tarifa 3 (za 1 operátora)
  • Časovo neobmedzená verzia zadarmo
  • Skúška zadarmo
  • Možnosť jednorazovej platby
  • Počet konverzácií
  • Počet operátorov
  • Profily zákazníkov (história, lokácia,...)
  • Hodnotenie spokojnosti s odpoveďou
  • Pripravené odpovede
  • Automatické pozdravenie
  • Sledovanie konverzií oslovených návštevníkov
  • Transfer konverzácie medzi operátormi
  • Prispôsobenie CSS
  • Súkromné ​​poznámky
  • Co-Browsing (spolupráca v reálnom čase)
  • Počet stránok
  • Offline správy
  • Video nahrávky činnosti užívateľa
  • Notifikácia pre operátora (email, push,...)
  • Zaslanie kópie konverzácie na e-mail
  • API
  • Prispôsobené na mobilné zobrazenie
  • Je frontend softvéru v slovenčine?
  • Je softvér v angličtine?
  • Podpora v slovenčine
  • Live chat
  • Email
  • Telefón
  • FAQ
Hodnotenie redakcie
hodnotené 31 parametrov
8.5/10
Hodnotenie používateľov
hodnotené 26x Pridať hodnotenie
5/5
Celkové skóre 8.7/10 sa skladá z hodnotenia 6 parametrov:
  • Mesačná tarifa 1 (za 1 operátora)
  • Mesačná tarifa 2 (za 1 operátora)
  • Mesačná tarifa 3 (za 1 operátora)
  • Časovo neobmedzená verzia zadarmo
  • Skúška zadarmo
  • Možnosť jednorazovej platby
8.7/10
Celkové skóre 8.3/10 sa skladá z hodnotenia 17 parametrov:
  • Počet konverzácií
  • Počet operátorov
  • Profily zákazníkov (história, lokácia,...)
  • Hodnotenie spokojnosti s odpoveďou
  • Pripravené odpovede
  • Automatické pozdravenie
  • Sledovanie konverzií oslovených návštevníkov
  • Transfer konverzácie medzi operátormi
  • Prispôsobenie CSS
  • Súkromné ​​poznámky
  • Co-Browsing (spolupráca v reálnom čase)
  • Počet stránok
  • Offline správy
  • Video nahrávky činnosti užívateľa
  • Notifikácia pre operátora (email, push,...)
  • Zaslanie kópie konverzácie na e-mail
  • API
8.3/10
Celkové skóre 8.4/10 sa skladá z hodnotenia 8 parametrov:
  • Prispôsobené na mobilné zobrazenie
  • Je frontend softvéru v slovenčine?
  • Je softvér v angličtine?
  • Podpora v slovenčine
  • Live chat
  • Email
  • Telefón
  • FAQ
8.4/10

Výhody

  • Jednotná cena 17$ / mesačne, žiadny zložitý cenník rozdelený do taríf
  • Pokročilá automatizácia a nastavovanie podmienok
  • Možnosť pridať funkciu Co-Browsing (zdieľanie obrazovky s návštevníkom)

Nevýhody

  • Verzia zadarmo je veľmi obmedzená (len 20 chatov mesačne)
  • Podpora nie je v slovenčine

Olark vyniká v automatizáciách a nastavovaní podmienok, čo vám umožňuje proaktívne komunikovať s návštevníkmi. Nájdete tu podmienky ako napr. „Po tom, čo návštevník navštívi X stránok, zašle sa mu správa.“ alebo „Keď návštevník navštívi tú a tú stránku, zašle sa mu zase iná správa.“ Máte na výber z desiatok takýchto podmienok. Vďaka tomu ide okrem nástroja na podporu aj o pomerne mocnú predajnú pomôcku. Okrem toho máte možnosť predpripraviť si odpovede, upravovať si profily zákazníkov, sledovať konverzie z oslovených návštevníkov či ponúknuť ľuďom možnosť hodnotiť operátora. Hoci vás ľudia môžu kontaktovať, keď ste offline, nevedie Olark tzv. push notifikácie, ktoré vás upozornia o novej správe, keď nie ste online (ako napr. Smartsupp).

olark

Celkovo ide o jedno najprofesionálnejších live chatových riešení, pretože síce neponúka bohatú verziu zadarmo, ale za to máte k dispozícii nástroje, ktoré vám reálne môžu navýšiť predaje.

Financie
Celkové skóre 8.7/10 se skládá z hodnocení 6 parametrů:
  • Mesačná tarifa 1 (za 1 operátora)
  • Mesačná tarifa 2 (za 1 operátora)
  • Mesačná tarifa 3 (za 1 operátora)
  • Časovo neobmedzená verzia zadarmo
  • Skúška zadarmo
  • Možnosť jednorazovej platby
8.7/10

Jednotná cena 17 $ / mes, žiadne obmedzenie naprieč rôznymi tarifami (je iba jeden).

Každý majiteľ eshopu či webu má pre svoj projekt iné priority. Niekto ocenia jednoduchú možnosť presúvať konverzácie medzi operátormi. Iný naopak treba lipnúť na riadnom upozorňovaní, keď návštevník napíše a operátor (vy) nie je online napr. skrz push notifikácie alebo email. Pokiaľ máte náročnejšie požiadavky na customizáciu chát okna, aby rezonovalo s vaším brandom, potom má napríklad zmysel sa pozerať po možnosti CSS úprav.

Vybrali sme preto tie najdôležitejšie parametre služby Olark a napchali ich do jednej prehľadnej tabuľky:

Mesačná tarifa 1 (za 1 operátora)
17$
Mesačná tarifa 2 (za 1 operátora)
-
Mesačná tarifa 3 (za 1 operátora)
-
Časovo neobmedzená verzia zadarmo
Ano
Skúška zadarmo
Ano
Možnosť jednorazovej platby
Ne

Dôležité parametre
Celkové skóre 8.3/10 se skládá z hodnocení 17 parametrů:
  • Počet konverzácií
  • Počet operátorov
  • Profily zákazníkov (história, lokácia,...)
  • Hodnotenie spokojnosti s odpoveďou
  • Pripravené odpovede
  • Automatické pozdravenie
  • Sledovanie konverzií oslovených návštevníkov
  • Transfer konverzácie medzi operátormi
  • Prispôsobenie CSS
  • Súkromné ​​poznámky
  • Co-Browsing (spolupráca v reálnom čase)
  • Počet stránok
  • Offline správy
  • Video nahrávky činnosti užívateľa
  • Notifikácia pre operátora (email, push,...)
  • Zaslanie kópie konverzácie na e-mail
  • API
8.3/10

Vynikajúce automatické správy a možnosť funkcie Co-Browsing.

Každý majiteľ eshopu či webu má pre svoj projekt iné priority. Niekto ocenia jednoduchú možnosť presúvať konverzácie medzi operátormi. Iný naopak treba lipnúť na riadnom upozorňovaní, keď návštevník napíše a operátor (vy) nie je online napr. skrz push notifikácie alebo email. Pokiaľ máte náročnejšie požiadavky na customizáciu chát okna, aby rezonovalo s vaším brandom, potom má napríklad zmysel sa pozerať po možnosti CSS úprav. Vybrali sme preto tie najdôležitejšie parametre služby Olark a napchali ich do jednej prehľadnej tabuľky:

Počet konverzácií
neobmedzene
Počet operátorov
neobmedzene
Profily zákazníkov (história, lokácia,...)
Ano
Hodnotenie spokojnosti s odpoveďou
Ano
Pripravené odpovede
Ano
Automatické pozdravenie
Ano
Sledovanie konverzií oslovených návštevníkov
Ano
Transfer konverzácie medzi operátormi
Ano
Prispôsobenie CSS
Ano
Súkromné ​​poznámky
Ano
Co-Browsing (spolupráca v reálnom čase)
Ano
Počet stránok
neobmedzene
Offline správy
Ano
Video nahrávky činnosti užívateľa
Ne
Notifikácia pre operátora (email, push,...)
Ne
Zaslanie kópie konverzácie na e-mail
Ano
API
Ano

Kompatibilita a podpora
Celkové skóre 8.4/10 se skládá z hodnocení 8 parametrů:
  • Prispôsobené na mobilné zobrazenie
  • Je frontend softvéru v slovenčine?
  • Je softvér v angličtine?
  • Podpora v slovenčine
  • Live chat
  • Email
  • Telefón
  • FAQ
8.4/10

Podpora funguje bez problémov, je však v angličtine.

Mobilná návštevnosť už dávno nie je len doplnkom k tej desktopovej… preto je v mnohých prípadoch zásadné, či sa chat okno zobrazuje správne aj na mobilných zariadeniach. Pre mnohých je tiež dôležitým faktorom, či je softvér v češtine alebo či podpora komunikuje po slovensky. Ako si v kompatibilite a podpore vedie Olark?

Prispôsobené na mobilné zobrazenie
Ano
Je frontend softvéru v slovenčine?
Ano
Je softvér v angličtine?
Ano
Podpora v slovenčine
Ne
Live chat
Ano
Email
Ano
Telefón
Ne
FAQ
Ano
Doporučujeme Doporučujeme

Chýba vám u Olark nejaké funkcie? Skúste sa pozrieť na porovnanie nástrojov na web chat.


Prispieť svojou skúsenosťou
diskuze
Podělte se o názor a pomozte tak ostatním!