Olark recenzia
Olark
+ Jednotná cena 17 $/mesačne, žiadny zložitý cenník rozdelený do taríf
+ Pokročilá automatizácia a nastavovanie podmienok
+ Možnosť pridať funkciu Co-Browsing (zdieľanie obrazovky s návštevníkom)
– Verzia zdarma je veľmi obmedzená (len 20 chatov mesačne)
– Podpora nie je v slovenčine
Zhrnutie:
Olark je rozhodne jedným z najznámejších hráčov na celosvetovom live chatovom trhu. Ich cenová politika je jasná: platíte 17 $ mesačne a ak chcete nejakú funkciu nad rámec, priplatíte si za ňu zvlášť pomocou rozšírení zvaných Powerups. Jedným z takýchto rozšírení je práve pomerne unikátna funkcia Co-Browsing, kde v reálnom čase môžete zdieľať obrazovku s respondentom, čo sa hodí keď potrebujete pomôcť zákazníkovi s nejakým konkrétnym nastavením. Olarku sa musí nechať, že dizajn chat okna aj administrácia sú pomerne moderné a ponúkajú obstojnú mieru customizácie. Môžete jednak upravovať farby, veľkosť či umiestnenie chat okna a ak nenájdete potrebnú customizáciu, môžete si dopomôcť CSS.
Olark vyniká v automatizácii a nastavovaní podmienok, čo vám umožňuje proaktívne komunikovať s návštevníkmi. Nájdete tu podmienky ako napr. „Po tom, čo návštevník navštívi X stránok, zašle sa mu správa“, alebo „Keď návštevník navštívi tú a tú stránku, zašle sa mu zasa iná správa“. Máte na výber z desiatok takých podmienok. Vďaka tomu ide okrem nástroja na podporu aj o pomerne mocnú predajnú pomôcku. Okrem toho máte možnosť predpripraviť si odpovede, upravovať si profily zákazníkov, sledovať konverzie z oslovených návštevníkov či ponúknuť ľuďom možnosť hodnotiť operátora. Hoci vás ľudia môžu kontaktovať, keď ste offline, nevedie Olark tzv. push notifikáciu, ktorá vás upozorní o novej správe, keď nie ste online (ako napr. Smartsupp).
Celkovo ide o jedno najprofesionálnejších live chatových riešení, pretože síce neponúka bohatú verziu zadarmo, ale za to máte k dispozícii nástroje, ktoré vám reálne môžu navýšiť predaj.
Pokročilý live chat s chytrou automatizáciou
Financie – 8,7/10
Jednotná cena 17 $/mes, žiadne obmedzenie naprieč rôznymi tarifami (je iba jedna)
Každý majiteľ e-shopu či webu má pre svoj projekt iné priority. Niekto ocení ľahkú možnosť presúvať konverzácie medzi operátormi. Iný naopak trebárs lipne na riadnom upozorňovaní, keď návštevník napíše a operátor (vy) nie je online (napr. cez push notifikáciu alebo e-mail). Pokiaľ máte náročnejšie požiadavky na customizáciu chat okna, aby rezonovalo s vaším brandom, potom má napríklad zmysel sa pozerať po možnosti CSS úprav. Vybrali sme preto tie najdôležitejšie parametre služby Olark a natlačili ich do jednej prehľadnej tabuľky:
Mesačná tarifa 1 (za 1 operátora) | 17$ |
Mesačná tarifa 2 (za 1 operátora) | - |
Mesačná tarifa 3 (za 1 operátora) | - |
Časovo neobmedzená verzia zdarma | |
Free trial | |
Možnosť jednorazovej platby |
Dôležité parametre – 8,3/10
Vynikajúce automatické správy a možnosť funkcie Co-Browsing
Každý majiteľ e-shopu či webu má pre svoj projekt iné priority. Niekto ocení ľahkú možnosť presúvať konverzácie medzi operátormi. Iný naopak trebárs lipne na riadnom upozorňovaní, keď návštevník napíše a operátor (vy) nie je online (napr. cez push notifikáciu alebo e-mail). Pokiaľ máte náročnejšie požiadavky na customizáciu chat okna, aby rezonovalo s vaším brandom, potom má napríklad zmysel sa pozerať po možnosti CSS úprav. Vybrali sme preto tie najdôležitejšie parametre služby Olark a natlačili ich do jednej prehľadnej tabuľky:
Počet konverzácií | neobmedzene |
Počet operátorov | neobmedzene |
Profily zákazníkov (história, lokácia...) | |
Hodnotenie spokojnosti s odpoveďou | |
Pripravené odpovede | |
Automatické pozdravenie | |
Sledovanie konverzií oslovených návštevníkov | |
Transfer konverzácie medzi operátormi | |
CSS customizácia | |
Súkromné poznámky | |
Co-Browsing (spolupráca v reálnom čase) | |
Počet webov | |
Offline správy | |
Video nahrávky činnosti užívateľa | |
Notifikácia pre operátora (e-mail, push...) | |
Zaslanie kópie konverzácie na e-mail | |
API |
Kompatibilita a podpora – 8,3/10
Podpora funguje bez problému, je však v angličtine
Mobilná návštevnosť už dávno nie je len doplnkom k tej desktopovej… Preto je v mnohých prípadoch zásadné, či sa chat okno zobrazuje správne aj na mobilných zariadeniach. Pre mnohých je tiež dôležitým faktorom, či je softvér v slovenčine a či podpora komunikuje slovensky. Ako si v kompatibilite a podpore vedie Olark?
Prispôsobené pre mobilné zobrazenie | |
Je frontend softvéru v slovenčine? | |
Je softvér v angličtine? | |
Podpora v slovenčine | |
Live chat | |
Telefón | |
FAQ |
Ak vám niečo u nástroja Olark chýba, skúste sa pozrieť na naše porovnanie live web chatov.
Naše hodnotenie
-
Financie - 8.7/10
8.7/10
-
Dôležité parametre - 8.3/10
8.3/10
-
Kompatibilita a podpora - 8.3/10
8.3/10