ZenDesk Chat recenzia
ZenDesk Chat
+ Možnosť jednoduchého napojenia na softvér pre zákaznícku podporu Zendesk
+ Prepracovaná customizácia a automatizácia
+ Je tu funkcia Co-Browsing (zdieľanie obrazovky)
– Verzia zdarma je veľmi obmedzená a v praxi takmer nepoužiteľná
Zhrnutie:
ZenDesk Chat je vtedajší Zopim, ktorý sa stal súčasťou známej platformy pre správu zákazníckej podpory: ZenDesk. Ide o veľmi pokročilý live chat, ktorý vyčnieva veľkou mierou customizácie a pokročilou automatizáciou. Môžete napríklad nastaviť po akej dobe vašej nečinnosti začnete byť offline. Samozrejmosťou sú potom automatické správy na základe rôznych spúšťačov ako napr. doba na stránke, počet navštívených stránok, navštívenie konkrétnej stránky a pod. ZenDesk Chat umožňuje tiež proaktívne začať konverzáciu s akýmkoľvek návštevníkom webu. V administrácii vidíte rad užitočných info o respondentoch ako lokáciu, navštívené stránky či dĺžku ich návštevy. Pre lepšiu prehľadnosť môžete tiež vyhľadávať v kompletnej histórii vašich konverzácií.
Ako jeden z mála live chatov ponúka funkciu Co-Browsing, vďaka ktorej môžete zdieľať obrazovku s návštevníkom webu v reálnom čase. To sa hodí najmä keď potrebujete pomôcť zákazníkovi s nejakým konkrétnym nastavením. Ak ste človek, ktorý je neustále na cestách bez prístupu k desktopu, pravdepodobne oceníte mobilnú aplikáciu na iOS či Android. Máte na výber z troch taríf, preto nemusíte platiť za funkcie, ktoré by ste inak nevyužili.
Ide o kompletné live chat riešenie so všetkým, čo by ste od takejto platformy čakali. Hoci majú verziu zdarma, pre seriózne využívanie sa nezaobídete bez platenej tarify začínajúcej od 14 $/mesačne.
Robustný live chat so všetkým, čo by človek od live chatu čakal
Financie – 7,9/10
3 tarify; cena začína na 14 $ mesačne
Nech už hľadáte akékoľvek funkcie, prvá vec, ktorá človeka pri výbere live chatu zaujíma, je cena. Spravidla sa stretnete s tarifou, u ktorej platíte mesačne. Niekedy tiež live chat ponúka verziu zadarmo (časovo obmedzenú alebo neobmedzenú). Ako je na tom ale ZenDesk Chat?
Mesačná tarifa 1 (za 1 operátora) | 14$ |
Mesačná tarifa 2 (za 1 operátora) | 29$ |
Mesačná tarifa 3 (za 1 operátora) | 59$ |
Časovo neobmedzená verzia zdarma | |
Free trial | |
Možnosť jednorazovej platby |
Dôležité parametre – 8,9/10
Automatické správy a možnosť funkcie Co-Browsing
Každý majiteľ e-shopu či webu má pre svoj projekt iné priority. Niekto ocení ľahkú možnosť presúvať konverzácie medzi operátormi. Iný naopak trebárs lipne na riadnom upozorňovaní, keď návštevník napíše a operátor (vy) nie je online (napr. cez push notifikáciu alebo e-mail). Pokiaľ máte náročnejšie požiadavky na customizáciu chat okna, aby rezonovalo s vaším brandom, potom má napríklad zmysel sa pozerať po možnosti CSS úprav. Vybrali sme preto tie najdôležitejšie parametre služby ZenDesk Chat a natlačili ich do jednej prehľadnej tabuľky:
Počet konverzácií | neobmedzene |
Počet operátorov | neobmedzene |
Profily zákazníkov (história, lokácia...) | |
Hodnotenie spokojnosti s odpoveďou | |
Pripravené odpovede | |
Automatické pozdravenie | |
Sledovanie konverzií oslovených návštevníkov | |
Transfer konverzácie medzi operátormi | |
CSS customizácia | |
Súkromné poznámky | |
Co-Browsing (spolupráca v reálnom čase) | |
Počet webov | neobmedzene |
Offline správy | |
Video nahrávky činnosti užívateľa | |
Notifikácia pre operátora (e-mail, push...) | |
Zaslanie kópie konverzácie na e-mail | |
API |
Kompatibilita a podpora – 8,3/10
Podpora funguje bez problému, nie je však v slovenčine
Mobilná návštevnosť už dávno nie je len doplnkom k tej desktopovej… Preto je v mnohých prípadoch zásadné, či sa chat okno zobrazuje správne aj na mobilných zariadeniach. Pre mnohých je tiež dôležitým faktorom, či je softvér v slovenčine a či podpora komunikuje slovensky. Ako si v kompatibilite a podpore vedie ZenDesk Chat?
Prispôsobené pre mobilné zobrazenie | |
Je frontend softvéru v slovenčine? | |
Je softvér v angličtine? | |
Podpora v slovenčine | |
Live chat | |
Telefón | |
FAQ |
Nevyhovuje vám ZenDesk? Skúste sa pozrieť na naše porovnanie softvérov pre live chat.
Naše hodnotenie
-
Financie - 7.9/10
7.9/10
-
Dôležité parametre - 8.9/10
8.9/10
-
Kompatibilita a podpora - 8.3/10
8.3/10