ZenDesk Chat recenzia
Zhrnutie recenzie
ZenDesk Chat je vtedajší Zopim, ktorý sa stal súčasťou známej platformy pre správu zákazníckej podpory: ZenDesk. Ide o veľmi pokročilý live chat, ktorý vyčnieva veľkou mierou customizácie a pokročilou automatizáciou. Môžete napríklad nastaviť, po akej dobe vašej nečinnosti začnete byť offline. Samozrejmosťou sú potom automatické správy na základe rôznych spúšťačov ako napr. doba na stránke, počet navštívených stránok, navštívenie konkrétnej stránky a pod.
Výhody
- Možnosť jednoduchého napojenia na softvér pre zákaznícku podporu Zendesk
- Prepracovaná customizácia a automatizácia
- Je tu funkcia Co-Browsing (zdieľanie obrazovky)
Nevýhody
- Verzia zadarmo je veľmi obmedzená av praxi takmer nepoužiteľná
ZenDesk Chat umožňuje tiež proaktívne začať konverzáciu s akýmkoľvek návštevníkom webu. V administrácii vidíte množstvo užitočných info o respondentoch ako lokáciu, navštívené stránky či dĺžka ich návštevy. Pre lepšiu prehľadnosť môžete taktiež vyhľadávať v kompletnej histórii vašich konverzácií.
Ako jeden z mála live chatov ponúka funkciu Co-Browsing, vďaka ktorej môžete zdieľať obrazovku s návštevníkom webu v reálnom čase. To sa hodí najmä, keď potrebujete pomôcť zákazníkovi s nejakým konkrétnym nastavením. Pokiaľ ste človek neustále na cestách bez prístupu k desktopu, najskôr oceníte mobilnú aplikáciu na iOS či Android. Máte na výber z troch taríf, preto nemusíte platiť za funkcie, ktoré by ste inak nevyužili.
Ide o kompletné live chat riešenie so všetkým, čo by ste od takej platformy čakali. Hoci majú verziu zadarmo, pre seriózne využívanie sa nezaobídete bez plateného tarifu začínajúceho od 14 $ / mesačne.
Či už hľadáte akékoľvek funkcie, prvou vecou, ktorú človeka pri výbere live chatu zaujíma, je cena. Spravidla sa stretnete s tarifou, pri ktorej platíte mesačne. Niekedy tiež live chat ponúka verziu zadarmo (časovo obmedzenú alebo neobmedzenú). Ako je na tom ale ZenDesk Chat?
Mesačná tarifa 1 (za 1 operátora)
|
14$ |
Mesačná tarifa 2 (za 1 operátora)
|
29$ |
Mesačná tarifa 3 (za 1 operátora)
|
59$ |
Časovo neobmedzená verzia zadarmo
|
|
Skúška zadarmo
|
|
Možnosť jednorazovej platby
|
Automatické správy a možnosť funkcie Co-Browsing.
Každý majiteľ eshopu či webu má pre svoj projekt iné priority. Niekto ocenia jednoduchú možnosť presúvať konverzácie medzi operátormi. Iný naopak treba lipnúť na riadnom upozorňovaní, keď návštevník napíše a operátor (vy) nie je online napr. skrz push notifikácie alebo email. Pokiaľ máte náročnejšie požiadavky na customizáciu chát okna, aby rezonovalo s vaším brandom, potom má napríklad zmysel sa pozerať po možnosti CSS úprav. Vybrali sme preto tie najdôležitejšie parametre služby ZenDesk Chat a napchali ich do jednej prehľadnej tabuľky:
Počet konverzácií
|
neobmedzene |
Počet operátorov
|
neobmedzene |
Profily zákazníkov (história, lokácia,...)
|
|
Hodnotenie spokojnosti s odpoveďou
|
|
Pripravené odpovede
|
|
Automatické pozdravenie
|
|
Sledovanie konverzií oslovených návštevníkov
|
|
Transfer konverzácie medzi operátormi
|
|
Prispôsobenie CSS
|
|
Súkromné poznámky
|
|
Co-Browsing (spolupráca v reálnom čase)
|
|
Počet stránok
|
neobmedzene |
Offline správy
|
|
Video nahrávky činnosti užívateľa
|
|
Notifikácia pre operátora (email, push,...)
|
|
Zaslanie kópie konverzácie na e-mail
|
|
API
|
Podpora funguje bez problému, nie je však v slovenčine.
Mobilná návštevnosť už dávno nie je len doplnkom k tej desktopovej… preto je v mnohých prípadoch zásadné, či sa chat okno zobrazuje správne aj na mobilných zariadeniach. Pre mnohých je tiež dôležitým faktorom, či je softvér v češtine alebo či podpora komunikuje po slovensky. Ako si v kompatibilite a podpore vedie ZenDesk Chat?
Prispôsobené na mobilné zobrazenie
|
|
Je frontend softvéru v slovenčine?
|
|
Je softvér v angličtine?
|
|
Podpora v slovenčine
|
|
Live chat
|
|
Email
|
|
Telefón
|
|
FAQ
|
Chýba vám u Zendesk Chat nejaké funkcie? Skúste sa pozrieť na porovnanie nástrojov na web chat.