GetResponse Recenzia
Zhrnutie recenzie
GetResponse sa vyznačuje extrémne jednoduchým editorom na tvorbu e-mailov, formulárov, landing pages či webinárov. Je jedným z najkomplexnejších softvérov pre e-mail marketing vôbec. Má nonstop live chat podporu a 30 denný free trial s plnou funkcionalitou. Napriek tomu, že ponúka o niečo horšie spektrum možných integrácií ako napríklad SmartEmailing, objavíte tu šikovnú integráciu s Google analytics, ktorá identifikuje okrem iného z akých emailov vám chodí najviac predajov. Web aj podpora sú v angličtine.
Výhody
- Okrem bežných funkcií tu nájdete aj nástroj na tvorbu landing pages a webinárov
- Stovky šablón a automatizácie cez RSS feed
- Skúšobná verzia zadarmo
Nevýhody
- Web ani podpora nie je v slovenčine
- Nevracia peniaze v prípade, že si používanie služby po nejakej dobe rozmyslíte
GetResponse si máte možnosť vyskúšať po dobu 30 dní bez obmedzenia vo free verzii. Nie je potrebné zadávať číslo kreditnej karty, ani iným spôsobom sa zaväzovať. Môžete tak ľahko zistiť, ako sa vám bude v tejto aplikácii pracovať a či vám môže vyhovovať natoľko, aby ste si vybrali niektorú z platených taríf.
Cenové rozdelenie taríf je trochu chaotické – rozhodne viac, než pri konkurenčných nástrojoch pre e-mail marketing. Rozdelený je na Základné, Plus, Profesionálne a Max, ale vedľa toho si ešte pri každej z týchto taríf môžete nastaviť množstvo kontaktov. My sme v našej tabuľke použili pre jednoduchšiu predstavu tarifu Základnú s počtom klientov/kontaktov do (500)1000, 2500 a 5000. Pre presnejšie informácie v tomto prípade rovno doporučím prejsť na cenník GetResponse a pozrieť sa, čo vám bude najviac vyhovovať.
Základná tarifa je ideálna pre jednoduché rozosielanie e-mailov a budovanie základne užívateľov. Je skvelý, pokiaľ s e-mailingom ešte len začínate. Medzi služby, ktoré by sme mohli podčiarknuť patrí e-mailový marketing, automatické odpovede, neobmedzené vstupné stránky, neobmedzené automatické šablóny, prepojenie s Facebookom a Google Ads a 1 neobmedzená predajná cesta.
Cena mes. - 500 kontaktov (bez DPH)
Koľko mesačne zaplatíte za tarifu do 500 kontaktov.
|
15$ |
Cena mes. - 2000 kontaktov (bez DPH)
Koľko mesačne zaplatíte za tarifu do 2000 kontaktov.
|
25$ |
Cena mes. - 5000 kontaktov (bez DPH)
Koľko mesačne zaplatíte za tarifu do 5000 kontaktov.
|
45$ |
Vyskúšanie zadarmo
Poskytovateľ umožňuje stiahnuť si free verziu na určitú dobu alebo s určitým obmedzením.
|
Hľadáte jednoduchý nástroj s pár funkciami, ale potrebujete v databáze mnoho kontaktov? Alebo hľadáte veľa funkcií pre menší počet kontaktov? GetResponse ako jeden z mála poskytovateľov umožní vybrať si tarifu aj počet kontaktov presne podľa vašich potrieb.
Najpopulárnejším a najviac využívaným je tarifa Plus. Je ideálny na generovanie nových/potenciálnych zákazníkov, predaj výrobkov/služieb a zvyšovanie ziskov. Obsahuje všetko, čo základná tarifa, ale navyše ešte automatizačný nástroj s 5 postupmi, webináre pre 100 účastníkov, hodnotenie a označovanie kontaktov, 5 predajných ciest, 3 užívateľov, ktorí s vami môžu v účte spolupracovať atď. Nemá opäť zmysel tu rozpisovať všetko. Pokiaľ vás táto tarifa zaujala, mrknite na cenník GetResponse .
Profesionálna tarifa je najvhodnejšia pre optimalizáciu výsledkov pomocou profesionálnej automatizácie a integrácie. Automatizačný nástroj je tu neobmedzený. Ďalej tarifa obsahuje oznámenia push na webe, platené webináre, webináre až pre 300 zákazníkov/poslucháčov, neobmedzené predajné cesty, neobmedzené cesty k webinárom, webináre na vyžiadanie a možnosť zdieľať účet s 5 ďalšími účastníkmi.
Verzia Max je potom vytvorená tak, aby sa dokázala prispôsobiť individuálnym potrebám podnikateľov. Cenu tu nehľadajte, pretože aj tá je individuálna. Získate ju až potom, čo si vyberiete všetky služby, ktoré potrebujete. Máte tu vyhradenú podporu, podporu migrácie účtov, možnosť zapojiť viac účtov a užívateľov, možnosť priplatiť si transakčné e-maily a ďalšie služby. Naozaj tu záleží len na klientovi, čo si vyberie a čo potrebuje.
Rovnako ako väčšina dobrých nástrojov pre e-mail marketing aj GetResponder poskytuje autoresponder a plánovanie e-mailov, čo značne zvýši vaše šance na predaje, konverzie a ďalšie ciele. Nájdete tu aj pokročilú štatistiku, ktorá vám okrem iného umožní sledovať meranie miery otvorenia a meranie miery kliknutí.
Súčasťou GetResponder sú aj automatizované e-mailové sekvencie určené na maximalizáciu konverzií. Automatické odpovede sú správy odosielané automaticky predplatiteľom na základe času alebo konkrétnej udalosti. Správne používanie automatických odpovedí môže byť veľmi účinnou a jednoduchou súčasťou kompletnej e-mailovej marketingovej stratégie a môže vám pomôcť k vyšším výnosom.
Zvýšeniu úspechu v e-mailingu napomáha aj podrobná analýza rozosielaných e-mailov. Ak zistíte, kedy je najvhodnejšie e-maily posielať, aká forma najlepšie zaujme určitý druh čitateľov, alebo aké viedli k rýchlemu opusteniu, zatvoreniu, nedočítaniu alebo neprekliknutiu, lepšie sa vám potom budú vytvárať tie e-maily, ktoré povedú priamou cestou k úspechu.
Meranie miery otvorenia
Informácie o tom, koľko klientov otvorilo vami zaslaný e-mail/newsletter.
|
|
Meranie miery prekliknutia
Koľko čitateľov otvorený e-mail rozkliklo - prekliklo sa odkazom v správe na stránku/produkt/službu...
|
|
Plánovanie emailov
V programe je možné presne naplánovať dátum a čas, kedy budú e-maily odosielané.
|
|
Automatická odpoveď
Autoresponder je možné považovať za jeden z dôležitých marketingových kanálov. Ide o e-maily, ktoré sú automaticky rozosielané príjemcom z databázy. Rozosielanie prebieha na základe nejakej akcie. Tá môže byť uskutočnená napr. na webových stránkach.
|
GetResponse má kvalitný nástroj na tvorbu e-mailov . Nájdete tu nádherné responzívne šablóny, náhľady emailov v rôznych zariadeniach, základný editor na úpravu obrázkov, možnosť zobrazenia e-mailu v prehliadači či vlastný dizajn, ktorý vytvoríte pomocou HTML a CSS. Nechýba ani funkcia A/B testovania, ktorá vám pomôže nájsť tie najlepšie fungujúce nadpisy. Ten, kto by chcel využiť služby dizajnéra na šablónu na mieru, je to možné. GetResponse má vo svojej ponuke aj túto službu.
Možnosť zobrazenia emailu v prehliadači
Tvorba e-mailu pre zobrazenie v PC.
|
|
Responzívne šablóny emailov
Sú ponúkané šablóny responzívne? Ako budú vyzerať na PC a ako na mobilných zariadeniach? Nikdy neviete, v akom zariadení si klient váš e-mail otvorí.
|
|
Náhľady emailu v rôznych zariadeniach
Je možné pozrieť sa pri vytváraní e-mailu na to, ako bude vyzerať v PC/mobile?
|
|
Jednoduchý editor obrázkov
Ako sa pracuje s editorom obrázkov? Je dostatočne jednoduchý na to, aby s ním zvládli pracovať napríklad aj menej zdatní jedinci?
|
|
Vlastný dizajn pomocou HTML a CSS
Pre pokročilých užívateľov je dôležité, aby si mohli e-mail a všetko okolo neho prispôsobiť podľa seba – obsah, design atď. Nechcú sa spoliehať na šablóny.
|
|
Správa súborov
Je dôležité, aby ste si mohli súbory v programe ľubovoľne presúvať, pomenovať, označiť, rozdeliť, segmentovať atď.
|
|
Navrhnutie šablóny mailu na mieru
V prípade, že vám nevyhovujú ponúkané šablóny a neviete si sami vytvoriť vlastný dizajn pomocou HTML, je potrebný zásah profesionála. Niektoré spoločnosti ho ponúkajú za príplatok, iné umožňujú, aby ste integrovali vlastné šablóny vytvorené vašim externým pracovníkom.
|
|
A/B testovanie
A/B testovanie je klasická marketingová metóda, ktorá má za cieľ zvýšiť konverzie či konverzné pomery projektu prostredníctvom zmeny jedného funkčného alebo designového prvku.
|
Základom každého dobrého e-mailového nástroja by mala byť možnosť odhlásenia sa z databázy, čo je pre GetResponse samozrejmosťou. Ak už máte nejaké kontakty, môžete ich bez problémov importovať, rovnako ako exportovať. Nemusíte zbierať iba emaily či mená, ale úplne ľubovoľnú informáciu vďaka funkcii vlastných polí. Funkcia segmentovania zákazníkov vám umožní rozdeliť si čitateľov/klientov do rôznych skupín a rozosielať určité druhy e-mailov len tým, ktorým to má zmysel.
Komplikácia sa môže objaviť v prípade, že máte problém s angličtinou alebo cudzími jazykmi. GetResponder je totiž web v angličtine a do slovenčiny si ho môžete preložiť iba pomocou internetového prehliadača. Je to však preklad často krkolomný a nie každému vyhovuje. V cudzom jazyku je navyše aj podpora GetResponder. Tej sa pozrieme na zúbok o niečo nižšie.
Import kontaktov
Pokiaľ už máte/využívate niektoré kontakty, určite vás zaujíma, či bude možné ich do e-mail marketingového nástroja importovať.
|
|
Export kontaktov
Pokiaľ sa rozhodnete zmeniť poskytovateľa, budete potrebovať svoje kontakty zase exportovať - preniesť do iného/nového e-mail marketingového nástroja. Potom sa bude hodiť export kontaktov.
|
|
Poskytnutie opt-in formulárov
Webový formulár a Double opt in Webový formulár slúži na zber kontaktov z Vášho webu
|
|
Segmentovanie kontaktov
Segmentácia kontaktov je dôležitá v prípade, že chcete rozdeliť klientov do rôznych skupín a každé zasielať iné správy. Napr. klienti, ktorí nakúpili vo vašom e-shope a vy chcete zaslať dotazník spokojnosti/ponuku so zľavou na budúci nákup a pod., klienti, ktorí váhajú a vy ich chcete prinútiť k nákupu zľavovou akciou atď.
|
|
Možnosť odhlásenia z odberu
Niekedy sa stane, že už pre klienta nie je odber vašich e-mailov dôležitý. Potom sa rozhodne ho zrušiť. Je vhodné, aby mali vaši klienti túto možnosť priamo v e-maile. Nedochádza tak k spamovaniu schránky a klient sa sám rozhodne, či chce alebo nechce newslettre odoberať.
|
|
Podpora vlastných polí
Možnosť vytvárať si v projekte vlastné pole – informácie.
|
|
Web v CZ/SK
Je web spoločnosti aj slovenskom jazyku, alebo je k dispozícii iba AJ, popr. ďalšie cudzie jazyky?
|
Podpora GetResponderu je k dispozícii 24 hodín 7 dní v týždni a to na e-maile, alebo live chate. Pri e-maile si môžete vybrať rovno z niekoľkých cudzích jazykov, takže pre niekoho môže byť táto komunikácia jednoduchšia. Bohužiaľ slovenčinu tu taktiež nenájdete. Nenašli sme ani telefónne číslo.
My sme si podporu otestovali na live chate a boli sme maximálne spokojní. Aj keď sme museli komunikovať v anglickom jazyku, bola podpora veľmi ústretová a ochotná. Okamžite odpovedala na všetky naše otázky, v ničom netápala a kde bolo nutné doplniť viac informácií alebo pracovný postup, poslala odkaz na konkrétne stránky.
Podpora v CZ/SK
|
|
Live chat
|
|
Email/kontaktný formulár
Možnost kontaktovat podporu e-mailem nebo kontaktním formulářem.
|
|
Telefón
|
|
Odpoveď do 24 hodín
Odpovedala nám pomoc na otázky do 24 hodín?
|
|
Odpovede/Otázky
Koľko odpovedí z koľkých otázok sme získali?
|
5/5 |
Kvalita podpory
Jak hodnotíme celkovou kvalitu podpory?
|
Výborná |
Očakávate od vášho e-mailového nástroja niečo iné, než ponúka GetResponse, pozrite sa na naše porovnanie nástrojov na e-mail marketing.