SmartMailer Recenzia
Zhrnutie recenzie
SmartMailer predstavuje jednoduchý nástroj na tvorbu e-mailov a kampaní. Rýchlo sa v ňom zorientujete a naučíte tvoriť e-maily s vlastným dizajnom. Nápomocné vám k tomu budú jednoduché nástroje, v ktorých si všetko upravíte podľa seba bez toho, aby ste potrebovali vývojárov. Aplikácia poskytuje kvalitné grafy a štatistiky, takže si budete môcť strážiť, ako na ktoré e-maily vaši klienti reagujú, klikajú a pod. Samozrejmosťou je import a export kontaktov, segmentácia kontaktov atď. Oceňujeme predovšetkým jednoduchú obsluhu a stránky aj podporu v slovenskom jazyku, rovnako ako možnosť prispôsobenia e-mailov pre rôzne zariadenia.
Výhody
- Jednoduchá správa a nastavenie vzhľadu e-mailu
- Prehľady o výkonoch
- Všetko zvládnete sami, bez nutnosti IT podpory
- Prispôsobené PC aj mobilným telefónom
- Niekoľko taríf s priaznivou cenou
Nevýhody
- Nepodporujú autoresponder a A/B testovanie
SmartMailer je nástroj pre emailing a tvorbu e-mailových kampaní , ktorý môžu využívať ako začiatočníci, ktorí doteraz nemajú s podobnou komunikáciou s klientmi skúsenosti, tak profesionálni marketéri a obchodníci. Na výber je tu hneď z niekoľkých variantov taríf, ktoré sa líšia cenou a počtom kontaktov. Výber tarify je preto vhodný podľa počtu kontaktov vo vašej databáze.
Na 30 dní si môžete SmartMailer vyskúšať zadarmo a zistiť tak, ako sa vám v ňom bude pracovať a či vám vyhovuje po všetkých stránkach.
Cena mes. - 500 kontaktov (bez DPH)
Koľko mesačne zaplatíte za tarifu do 500 kontaktov.
|
6,82 EUR (až 1000 kontaktov) |
Cena mes. - 2000 kontaktov (bez DPH)
Koľko mesačne zaplatíte za tarifu do 2000 kontaktov.
|
13,63 EUR (až 5000 kontaktov) |
Cena mes. - 5000 kontaktov (bez DPH)
Koľko mesačne zaplatíte za tarifu do 5000 kontaktov.
|
23,84 EUR (až 10 000 kontaktov) |
Vyskúšanie zadarmo
Poskytovateľ umožňuje stiahnuť si free verziu na určitú dobu alebo s určitým obmedzením.
|
Vyberať môžete z piatich rôznych variantov, pričom ceny na ich webových stránkach sú uvedené za rok. V našej tabuľke potom nájdete tieto ceny rozpočítané na jeden mesiac pre lepšiu predstavu. Pokiaľ zvolíte predplatné rovno na dva roky, získate od SmartMaileru 20% zľavu , čo sa oplatí. Aj tak sú ich ceny pomerne priaznivé.
Ročné predplatné služby pre 1000 kontaktov je približne 81,63 EUR. Pre 5000 kontaktov je to približne 163,27 EUR za rok a ak zvolíte variantu pre 50.000 kontaktov, zaplatíte ročne 1224,49 EUR. Záleží teda na tom, aká veľká je vaša kontaktová databáza. Využívanie služieb pritom voľba tarify nijako neovplyvní.
SmartMailer disponuje množstvom praktických štatistických funkcií , vďaka ktorým môžete merať mieru otvorenia e-mailov, kliknutí, rovnako ako svoje e-maily plánovať. Dostupný pre vás bude 24 hodín denne po 7 dní v týždni z vašej aplikácie. Vďaka tomu môžete výkon svojich emailových kampaní sledovať prakticky odkiaľkoľvek. Stačí sa pripojiť do aplikácie. Meranie a štatistiky vrátane grafov pritom platia pre e-maily odoslané, prijaté, spamy aj otvorenie a kliknutia.
Meranie miery otvorenia
Informácie o tom, koľko klientov otvorilo vami zaslaný e-mail/newsletter.
|
|
Meranie miery prekliknutia
Koľko čitateľov otvorený e-mail rozkliklo - prekliklo sa odkazom v správe na stránku/produkt/službu...
|
|
Plánovanie emailov
V programe je možné presne naplánovať dátum a čas, kedy budú e-maily odosielané.
|
|
Automatická odpoveď
Autoresponder je možné považovať za jeden z dôležitých marketingových kanálov. Ide o e-maily, ktoré sú automaticky rozosielané príjemcom z databázy. Rozosielanie prebieha na základe nejakej akcie. Tá môže byť uskutočnená napr. na webových stránkach.
|
vytvoríte profesionálne vyzerajúce e-maily počas chvíľky . Stačí si aplikáciu „ohmatať“ a pôjde vám to ešte rýchlejšie. Upraviť podľa svojich potrieb tu ide prakticky všetko, čo vás napadne – od obrázkov po písmo, farby atď. Aplikácia sa navyše dá dobre prepojiť s vašimi dátami.
Pokiaľ sa ešte len učíte pracovať s touto marketingovou technikou, odporúčame čítať blog na stránkach SmartMailer . Nájdete tu nielen najnovšie informácie o tomto e-mailovom nástroji, ale aj tipy, ako s ním pracovať čo najefektívnejšie, udržať si v e-mailoch poriadok a pod.
Možnosť zobrazenia emailu v prehliadači
Tvorba e-mailu pre zobrazenie v PC.
|
|
Responzívne šablóny emailov
Sú ponúkané šablóny responzívne? Ako budú vyzerať na PC a ako na mobilných zariadeniach? Nikdy neviete, v akom zariadení si klient váš e-mail otvorí.
|
|
Náhľady emailu v rôznych zariadeniach
Je možné pozrieť sa pri vytváraní e-mailu na to, ako bude vyzerať v PC/mobile?
|
|
Jednoduchý editor obrázkov
Ako sa pracuje s editorom obrázkov? Je dostatočne jednoduchý na to, aby s ním zvládli pracovať napríklad aj menej zdatní jedinci?
|
|
Vlastný dizajn pomocou HTML a CSS
Pre pokročilých užívateľov je dôležité, aby si mohli e-mail a všetko okolo neho prispôsobiť podľa seba – obsah, design atď. Nechcú sa spoliehať na šablóny.
|
|
Správa súborov
Je dôležité, aby ste si mohli súbory v programe ľubovoľne presúvať, pomenovať, označiť, rozdeliť, segmentovať atď.
|
|
Navrhnutie šablóny mailu na mieru
V prípade, že vám nevyhovujú ponúkané šablóny a neviete si sami vytvoriť vlastný dizajn pomocou HTML, je potrebný zásah profesionála. Niektoré spoločnosti ho ponúkajú za príplatok, iné umožňujú, aby ste integrovali vlastné šablóny vytvorené vašim externým pracovníkom.
|
|
A/B testovanie
A/B testovanie je klasická marketingová metóda, ktorá má za cieľ zvýšiť konverzie či konverzné pomery projektu prostredníctvom zmeny jedného funkčného alebo designového prvku.
|
Editor obrázkov je v SmartMailer jednoduchý a dobre sa s ním pracuje . Šablóny e-mailov sú responzívne a môžete si otvoriť náhľady v rôznych zariadeniach. Ihneď tak uvidíte, ako bude váš e-mail vyzerať v PC alebo na mobile. V SmartMailer môžete tvoriť vlastné šablóny pomocou editora alebo si dokonca nahrať šablónu z iného nástroja pomocou HTML editora.
SmartMailer síce neponúka pokročilú funkciu A/B testovania, ale je možné si rozdeliť adresáre na dve časti a urobiť si tak A/B testovanie samostatne. Je to síce dlhší a pracnejší, ale je to rozhodne lacnejší variant. Pokiaľ by ste si platili e-mailovú službu aj s touto funkciou u konkurencie, zaplatili by ste výrazne vyššiu cenu.
Samozrejmosťou je pre SmartMailer správa vašich kontaktov . Môžete ich jednoducho importovať aj exportovať, rozdeliť si kontakty na jednotlivé segmenty – v prípade, že chcete niektoré e-maily posielať len vybranej skupine kontaktov. Tento e-mailový nástroj podporuje vlastné pole a poskytuje opt-in formuláre, takže aj po tejto stránke predstavuje uľahčenie pre správu e-mailov a kontaktov. Veľkou výhodou je, že ich web je v slovenčine a tak nemusíte (ak nie ste jazykovo zdatní) pátrať, čo ktoré názvy znamenajú. Ich stránky aj správa e-mailov je pomerne prehľadná a rýchlo sme sa v nej zorientovali.
Import kontaktov
Pokiaľ už máte/využívate niektoré kontakty, určite vás zaujíma, či bude možné ich do e-mail marketingového nástroja importovať.
|
|
Export kontaktov
Pokiaľ sa rozhodnete zmeniť poskytovateľa, budete potrebovať svoje kontakty zase exportovať - preniesť do iného/nového e-mail marketingového nástroja. Potom sa bude hodiť export kontaktov.
|
|
Poskytnutie opt-in formulárov
Webový formulár a Double opt in Webový formulár slúži na zber kontaktov z Vášho webu
|
|
Segmentovanie kontaktov
Segmentácia kontaktov je dôležitá v prípade, že chcete rozdeliť klientov do rôznych skupín a každé zasielať iné správy. Napr. klienti, ktorí nakúpili vo vašom e-shope a vy chcete zaslať dotazník spokojnosti/ponuku so zľavou na budúci nákup a pod., klienti, ktorí váhajú a vy ich chcete prinútiť k nákupu zľavovou akciou atď.
|
|
Možnosť odhlásenia z odberu
Niekedy sa stane, že už pre klienta nie je odber vašich e-mailov dôležitý. Potom sa rozhodne ho zrušiť. Je vhodné, aby mali vaši klienti túto možnosť priamo v e-maile. Nedochádza tak k spamovaniu schránky a klient sa sám rozhodne, či chce alebo nechce newslettre odoberať.
|
|
Podpora vlastných polí
Možnosť vytvárať si v projekte vlastné pole – informácie.
|
|
Web v CZ/SK
Je web spoločnosti aj slovenskom jazyku, alebo je k dispozícii iba AJ, popr. ďalšie cudzie jazyky?
|
SmartMailer má klientsku podporu plne v slovenskom jazyku . Kontaktovať ich môžete pomocou kontaktného formulára na ich webových stránkach, e-mailu, popr. im zavolať na klientsku linku. Prekvapilo nás, že nemajú k dispozícii live chat na rýchle otázky. Preto sme si otestovali kvalitu a rýchlosť ich podpory práve pomocou kontaktného formulára.
Ak už máte zriadený účet u SmartMailer , môžete kontaktovať podporu priamo zo svojho účtu/schránky. K dispozícii je kontaktný formulár, kam len zapíšete svoju otázku a odošlete.
My sme využili kontaktný formulár priamo na webových stránkach SmartMailer. Odpoveď nám síce nedorazila do 24 hodín, ale dostali sme ospravedlnenie a kvalitné odpovede s ponukou ďalšej pomoci. Preto hodnotíme podporu SmartMailer ako výbornú.
Podpora v CZ/SK
|
|
Live chat
|
|
Email/kontaktný formulár
Možnost kontaktovat podporu e-mailem nebo kontaktním formulářem.
|
|
Telefón
|
|
Odpoveď do 24 hodín
Odpovedala nám pomoc na otázky do 24 hodín?
|
|
Odpovede/Otázky
Koľko odpovedí z koľkých otázok sme získali?
|
5/5 |
Kvalita podpory
Jak hodnotíme celkovou kvalitu podpory?
|
Výborná |
Nezaujal vás SmartMailer? Pozrite sa na naše porovnanie nástrojov pre e-mail marketing.